انصار رهبر

انصار رهبر
با خامنه ای (حفظه الله) کسی نگردد گمراه، او در شب فتنه میدرخشد چون ماه

امام موسی صدر زنده است

منبع : هفته نامه پنجره، 1390/6/12

پیگیری پرونده «امام موسی صدر» یکی از موضوعات دشوار سیاسی از ابتدای ربوده شدن او در لیبی تاکنون بوده است. به‎منظور روشن شدن زوایای مختلف این پیگیری و تحولات اخیر در لیبی، گفت‎وگویی با «صلاح فحص»، معاون دفتر جنبش امل در تهران انجام دادیم که از نظر می‎گذرد:

چه پیگیری‎‎هایی از سوی جنبش امل و ایران برای پیگیری پرونده امام موسی صدر صورت گرفته است؟

جنبش امل در لبنان تلاش زیادی در این رابطه کرده است. دادستان لبنان با توجه به مدارک و اسناد موجود حکم جلب 12 نفر از مقامات لیبی از جمله معمر قذافی را صادر کرده است. بر این اساس، چند‎بار جلسه دادگاه تشکیل شد، اما قذافی حضور پیدا نکرد. لذا دادگاه لبنان، حکم جلب او را به اینترپل داده است. از سوی دیگر، قضیه امام موسی صدر به شورای عالی قضایی لبنان ارجاع شده است که در خصوص امور امنیت ملی کار می‎کند. قضیه امام موسی صدر جزو قضایای امنیت ملی لبنان است. جلسه اول تشکیل شد، اما جلسه دوم به‎دلیل فقدان دولت در لبنان تشکیل نشد.

در ایران نیز کمیسیون اصل 90 بیانیه‎ای منتشر و پیگیری‎‎هایی نیز صورت داده است. ایران چندین بار لیبی را محکوم و از این کشور خواسته است تا امام موسی صدر را آزاد کند. ایران در حال پیگیری این موضوع است. اما نکته این‎جاست که همه ما در برابر مسأله امام موسی صدر مقصریم. کار‎هایی صورت گرفته، اما کافی نبوده است. باید بیشتر کار کنیم تا این مسأله به‎خوبی حل شود.

چه نشانه‎‎های دال بر زنده بودن ایشان وجود دارد؟

ما اطلاعاتی داریم که نشان می‎دهد امام موسی صدر زنده است، اما به‎لحاظ امنیتی نمی‎توان موضوع را تشریح کرد. به مناسب سال روز ربوده شدن امام موسی صدر بیانیه‎ای در حال انتشار داریم که در آن بر دلایلی تأکید شده است که نشان از زنده بودن امام موسی صدر دارد. کسانی هستند که گفته‎اند ایشان زنده هستند. این در حالی است که خلاف این موضوع هنوز ثابت نشده است. با توجه به اطلاعاتی که ما داریم نشان می‎دهد که امام موسی صدر زنده است و از زندانی به زندان دیگر منتقل شده، اما به‎دلیل مسائل امنیتی نمی‎توان وارد جزییات شد.

علت اصلی ربایش امام موسی صدر چه بود؟

امام موسی صدر، رهبری برای کل زمان‎ها و مکان‎ها بود. وی عالم، دانشمند و مجتهدی بود که مردم در لبنان و جهان اسلام دوستش داشتند. در کلیسا در خصوص اسلام سخنرانی می‎کرد. در نزد مردم محبوب و مخالف ظلم و ستم بود. مخالف اسراییل بود. همان‎طور که می‎دانید مادر معمر قذافی یهودی بود و امام موسی صدر هم با روش ظالمانه و همکاری لیبی و اسراییل به مخالفت می‎پرداخت. به‎خاطر همین او را ربودند.

بعد از سرنگونی قذافی شرایط پیگیری این پرونده چگونه است؟

برای پیگیری قضیه امام موسی صدر در لبنان هیأتی متشکل از وزیر امور خارجه تشکیل شده است و ما در حال پیگیری این موضوع هستیم که دریابیم چه روش‎‎هایی برای آزادسازی امام موسی صدر وجود دارد. ما در حال هماهنگی با لیبایی‎ها در این‎خصوص هستیم .

به امید آزادی این عالم عامل به علم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

سلام حرفی واسه زدن نیست، فقط اینو بدونید که ما ذوالفقار حیدر کرار و رهبریم، جان برکفان رهبر و انصار حیدریم . هر کی آماده است تا به جمع جان برکفان بپیونده به ایمیل وبلاگ پیام بده و مشخصات خودش رو بده، واسه مشهدی ها برنامه داریم، فقط یادتون نره شماره همراه رو هم تو ایمیلتون بنویسید . یاعلی
نويسندگان
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 22148
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

....................................................
....................................................
وبلاگ انصار رهبر
....................................................
سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
....................................................
.................................................... سایت خبری تحلیلی سنگر نیوز .................................................... مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : عزیزان من بسیجی شدید مبارک است، اما بسیجی بمانید. .................................................... امام (ره) که بود ؟ امام کسی بود که وقتی آب میخورد، روی لیوانش یک کاغذ میگذاشت بعد مثلا دو ساعت بعد همان آب را میخورد. گوشه ای از سخنان وحید جلیلی ................................................... اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...